Leveringstid

Vi forsøger at have alle viste varer på lager og afsender din ordre inden for 2 arbejdsdag - dog stræber vi efter inden for 1 arbejdsdag.

Vi sender altid bestillinger i indkommende rækkefølge - så ved udsalg, fødselsdag eller lignende kan der forekomme en lidt længere leveringstid.

Forsendelsesomkostninger

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.

Du vil kunne vælge imellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Afhentning i Mou - Aftales ved ordre.

Forsendelse

Post Danmark, Bring, GLS (Max. 20kg) og DAO (Max. 10 kg) - Afsendes alle hverdage undtagen onsdag - Afsendes når betalingen er registreret - Priser afhænger af vægt. Se længere nede på denne side.


Bring Pakkeshop Priser

0-10 kg: 75 DKK

10-15 kg: 90 DKK

15-20 kg: 110 DKK

Se hvilken pakkeshop der ligger nær dig: Bring Pakkeshop


GLS Pakkeshop Priser

0-1 kg: 45 DKK 0-5 kg: 49,50 DKK5-10 kg: 61,25 DKK10-15 kg: 76,25 DKK15-20 kg: 88,75 DKK20-25 kg: 138,75 DKK25-30 kg: 150 DKK30-35 kg: 165 DKK35-40 kg: 177,5 DKK

Se hvilken pakkeshop der ligger nær dig: GLS Pakkeshop


Forsendelse Post Danmark

Med omdeling:

0-5 kg: 100 kr

5-10 kg: 130 kr

10-20 kg: 190 kr

Uden omdeling:

0-5 kg: 80 kr

5-10 kg: 110 kr

10-20 kg: 170 kr

 

Returnering/fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på alle varer fra modtagelsesdagen - såfremt de er i væsentlig samme stand som ved modtagelsen - dvs. ikke ødelagt, åbent, påskrevet navn eller andet lignende.

 

Når der er tale om en ren returvarer/ombytningsvarer, vil udgiften til returneringen tilfalde dig - vi betaler til gengæld for, at den ny-ombyttede varer sendes til dig igen.

 

Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Varens stand, når du sender den tilbage:

 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som "brugt", hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

Vi anser brugte varer som værende uden handelsværdi, hvis det har været prøvet mere, end hvad muligt i en fysisk butik vil forringelsen derfor vurderes til 99,99 %.

 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså kun gøre det samme med varen, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

 

Returvarer sendes til: 

 

Haandbryggershop

Ny Høstemarkvej 34, Mou

9280 Storvorde

Denmark

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Returnering/reklamation

Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til firmanavn i rimelig tid efter varens modtagelse. 

Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

 

Varen sendes til:

Haandbryggershop APS

Ny Høstemarkvej 34, Mou

9280 Storvorde, Danmark

Vi har brug for følgende information, når du returnerer varer. Du bedes oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal returneres i forsvarlig emballage, og få en kvittering for dine portoudgifter, så vi evt. kan kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.